måndag 22 augusti 2011

Matfors resultat:)

I lördags var jag alltså i matfors och tävlade:) Så här gick det:
70 cm: Jag ville bara komma runt banan felfritt och ha en posetiv känsla!:) Och det målet klarade vi! 0 fel i båda faserna, snacka om att jag var lycklig:D

80cm: Samma mål här, komma runt men att ändå satsa på att få en placering. Tyvärr var pherrari så otroligt stressad innan jag skulle in(han stegrade sig och höll på) Jag k'ände redan då att halt skulle gå åt tjota hejti. Första hindret kom vi över men när vi kommit till hinder nr 2 hoppade han åt sidan och jag gjorde en volt och var jätte bsetämd, vi skulle över! Men denna gång blev det en tvärnit och jag tappade balansen, fastnade med foten i stigbyglen. Pherrari började att trav iväg och jag skyndade mig att lossa foten för att inte bli hängandes. Efter detta fick jag jaga pherrari ett varv inne på banan innan han blev infångad. Ush då var han inte mkt värd kan jag säga!;)

Men visst är det surt att komma till andra hindret bara men jag får se det posetivt. Förra tävlingen i Vindeln blev jag uteslutem i båda starterna. idag var vi felfri i en. Det går framåt. Sakta men säkert. Hoppas jag iallfall. Om jag bara visste vad han tänkte!


/ AmandaHopp

2 kommentarer:

  1. Känner mig som att jag lägger mig i, men om du inte tar illa upp så? :P

    Har ni kollat upp honom? När Mai börjar stanna är det nästan alltid någonting som inte står rätt till, så jag tänkte att det kanske är så med Pherrari också?
    Men jag vet inte ;P <33

    SvaraRadera
  2. Va trist... Men övning ger färdighet!! Bara att fortsätta kämpa! Som du själv säger så har det ju gett resultat! Lycka till!

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3