tisdag 28 september 2010

Middag med ponnylaget:)!...och en vildhäst

Idag när jag skulle rida ut Pherrari så fick jag först inte tag på honom i hagen:) han bara sprang ifrån mig och galoperade runt, runt som en galning;) så då fick Pappa hjälpa mig att fånga in han. Sedan när jag red i skogen så fick han tok ryck och bara skena ut i blåbärsriset. Då tappade jag kontrollen över han och han sprang för nära ett träd så jag slog i benet kraftigt i tallen. aj vad ont det gjorde!:) Men iallafal så hoppade jag av han i farten och hållde kvar i tyglarna för att stanna honom. Men då så fasnade jag i tyglarna och släpades efter en bit och in i ett till träd. Då röt jag till mot han och äntligen stannade han:)! Så då slägde jag av han utrustning och släppte tillbaka han i hagen! Imorgon hoppas jag vi kan åka in till ridskolan med han så jag kan rida lite dressyr:)...och gallopera av den värsta havre-energin Pherrari(VILDINGEN) har;):D

Ikväll åt jag också middag med ponnylaget(HOPP) på matcompaniet i själevad. Det var jättegod mat och mysigt:)
Jag beställde en quorn wok med ris och mangojalapeno sås<3 Mums!
Jätte kul att göra såna här grejer och inte bara träffas på tävlingarna. Verkligen jättekul att Övik har ett hopplag
och att det gått så bra för allihopa:) Nästa år satsar vi alla på vinst!!!:) Heja, Heja ÖVIK 2011:)!!!

Kram och ha det bäst!<3

/ AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3