lördag 18 september 2010

ResultaT(:

Tjosan!:)
Igår var jag som ni redan vet på tävling i Näset(Matfors).
Resultatet: I L:B gick det super! Grundomgången var 9 hinder och omhoppningen 10-14.
Vi red felfritt i båda och låg först på en första plats men efter att min bästa kompis, Emmy, hoppat med sin ponny så slutade vi 2:a!:) Grattis Emmy Aho:)
Jag är verkligen jätte nöjd och så STOLT över Pherrari<3:) Dessutom var det väldigt kul att rida ärevarv och stå där på prisutdelningen med sin bästis! Jag vann en prisrosett+150kr i rikspresentkort+NRS plakett:)Ni kan lita på att Pherrari fick många morötter...:)
LA:I en meters hoppningen debuterade jag och det gick väl sådär. Vi fick ganska många rivningar och på ett av hindren så sprang Pherrari förbi två gånger så vi blev utesluten. Jag blev väldigt paff eftersom Pherrari alldrig brukar vägra/rida förbi.
Men hindret var väldigt smalt och nästan helt vitt. Men det var första gången och jag är ändå väldigt nöjd.
Det var minst 4 andra hästar som sprang förbi på det hindret så det är bara att se framåt mot nästa L:A!:) Tagga!Tagga!;)

För en stund sedan så var jag ute och skrittade Pherrari men det var lite läskigt eftersom det var så mörkt!
Jag gruvar mig lite till vintern då jag kommer hem efter skolan och det är kolsvart ute. Hur ska man gjöra då? Vi har ju ingen belysning här ute heller:)Pherrari är dessutom en riktig fegis när det blir mörkt!;) Någon där ute som har en bra lösning?:)

Några bilder kommer
snart upp på bloggen från tävlingen!

Komentera på och hare bra!

/ AmandaHopp och Pherrari<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3