måndag 27 september 2010

Ridutflykt

Tjoosan!
När jag red ut på Pherrari så packade jag med fika och red till Munkudden. Jag fikade på stranden och Pherrari betade:) Det var perfekt väder och värsta mysigt<3 Fast Pherrari åt nog upp minst halva mitt fika;) Galen i mat:)
I allafall så har vi satt upp en hage nu på en äng en bit bort så då får dom gå där som sista minuten bete! Det är ju så lerigt nu i hagen efter allt regn. Så då blev de glada Pherrari och Kevin Klein av allt gräs alltså;)

Sedan så har jag kollat på vilken tävling vi ska åka på härnäst och det blir Umeå/hippologium:)!
Inte nästa helg men nästa, då ska Pherrari och ja vara med på Swedbankcup.
Så det ser jag framemot;) Jag är skit taggad!:)

Kram/ AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3