söndag 7 november 2010

Sista tävlingen för säsongen...buhu..snyft!

Tjo på er alla! Igår var ju jag och många andra ekipage ifrån ö-vik och tävlade i Timrå.
Jag och Pherrari hoppade L:C och L:B. I L:C var jag felfri och allt kändes jättebra. Men tyvärr så red jag lite för segt oh Pherrari var inte på hugget. Men det var 32 startande och jag hamnade precis utanför för att få en rosett:)
I L:B så kändes han jättebra och pigg och jag satsade allt och red nogrannt men på ett hinder som var en tripppelbarr så var det en u-sväng till och där så var jag för fokuserad att rida en bra väg så att allt blev fel. frallan for förbi hindret och han slog desutom mulen i hinderstödet...stakarn;( Men sedan hoppade jag om trippelbarren och hela banan felfritt!:) jag ör så nöjd över hela säsongen som varit även om han varit halt så har jag hunnit vart med på 11 tävlingar och vunnit 11 rosetter!:) Så jag hoppas på ännu bättre resultat nästa år då ska jag tävla L:B L:A och sedan får vi se vad som händer där näst:)! Ville bara säga att det var kul igår när så många ifrån Övik var med och tävlade det blir så mkt roligare då när man kan hejja på varandra:D PS. ÄVEN FAST TÄVLINGARNA ÄR SLUT så BLOGGEN GÅR INTE BLOGGEN I IDE!...så häng kvar!

KRAM!<3<3<3 / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3