lördag 20 november 2010

KM-reultatet :)

Nu kommer änligen lite resultat i från klubbmästerskapet:) I km:et kom jag på 3:a plats:) I sista klassen för dagen vann jag!:) Jag tycker det gick jättebra förutom att i sista snäva svängen i km klassen så kom vi i lite för snabbfart och då han jag inte riktigt ta tag i honom och sitta emot. Men snällaste ponnyn hoppade ändå...Och det blev en 3:a plats:) Sedan i sista klassen så var jag fast besluten av få revansch! Så då satsade vi och red nogrannare och snabbare och det lyckades:) På något sätt så är man inte lika fokuserad alltid och då går det inte bra..iallafall är det så för mig. Men om jag är fokuserad och taggad så går det som tåget. Så det är något att tänka på! Måste bara säga att rosetterna var jätte fina och stora jämfört med öor's förra rosetter:) De hade också skaffat nya fina 50 år's jubeleumsplaketter;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3