torsdag 4 november 2010

I'M back in town;)!

Hej:)!
Nu är jag tillbaka i sverige!:) efter en jätterolig semester hos Kirsten i Belgien!:)
Imorse skjutsade mamma mig till ridskolan och jag red Pherrari i ridhuset. Han var så snäll:) Vi tränade lmkt skänkelvikning och halter. Efteråt satte jag upp några koner och jag "lekte" lite med Pherrari och han fick springa heltlös i ridhuset, det tyckte han va jättekul!
Så på nu längtar jag till på TÄVLINGEN I TIMRÅ!!!:)
Imorgon så ska jag ta Pherrai till ponnystallet och jag, stella och annie ska fixa hästarna fina inför tävlingen. Annie ska också klippa Pherrari så det blir bra!:)


Nu ska jag följa med familjen på bowlinghallen<3:)
Kram och hare bra på höstlovet:)/ AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3