torsdag 28 oktober 2010

GOING TO BELGIUM AND PARIS IMORGON;)

Halojj:)
Imorgon drar jag ner till Belgien och hälsar på min kompis Kirsten i Bryssel:) Det ska bli jättekul och jag ska stanna där tills på onsdag så det blir inget bloggat denna vecka och nästa:) I bryssel ska jag följa med till hennes ridkola, det verkar verkligen vara ett jättefin stall och de verkar som om de har 5 ridhus:):):)
Det finns också en jätterfin park där de rider på sommaren också:) Sedan ska vi hitta på en massa annat kul som att gå till ett jätte stort tivoli på haloween där dom har en massa spöktåg och annat läskigt:):D<3
En dag ska jag och kirsten ta tåget till Paris;) Blir skojj. Nu är jag så hyper så jag inte kommer att kunna sova något i natt! LÄÄÄNGTAR SÅ!!:)

Ha en grym Haloween och höstlov:)<3 HÖRES!
KRAM/ AmandaHopp:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3