lördag 2 oktober 2010

Min dator har vartit pajj;S

Hejsan min dator har vart sönder så jag har inte kunnat blogga på ett tag:(
Men nu funkar den:) Iallafall så var jag och hopptränade på ridskolan i går och mamma var ridlärare<3:)
Jag hoppade lite olika övningar och cavalleti med bommar tillslut så höjde vi hindren till 85 och satte upp en liten bana. Pherrari kändes kanon och vi fick en väldigt bra rytm och tajming till hindren.
Så det känns bra till cupen på lörd-sönd:) För alla er som inte vet så ska jag va med i Swedbankcup på lördag och söndag. Tävlingen är i Umeå(Hippologum).

På lördag ska jag vara med på: L:C första omgången av swedbankcup.+ L:B.
På söndag: Finalen i swedbankcup som går i L:C+5

Om man kommer 1:a vinner du vinsttäcke+pengar+rosett och inte minst 40 poäng till ryttarrankningen!!!:)<3<3
Så nu ska jag snart gå ut och packa lite:) Jag är verkligen skit taggad!:) Det här tar vi!

Kram/ AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3