torsdag 14 oktober 2010

Umeå resultaten;)

Hejsan:)
Ville bara berätta lite om helgen:) Iallafall så följde Stella på Spitefire med och Frallan och Spirre stod i transporten tsm:) Vi satt och pratade hela vägen i bilen och det kändes som att det tog flera timmar innan vi varf framme:) I första klassen startade jag och jag red en fin och felfrirunda men tyvärr var jag inte riktigt taggad så tiden räckte inte till att bli placerad. Men är skit nöjd. I klass två på L:B så rev tyvärr Pherrari en bom på 5:an. Så det blev 4 fel men som sagt var det bara otur:) Iallafall så var jag då skit taggad inför nästa klass på söndagen.
Det var en jättefin ridskola och det var andra gången jag tävlade där. Men jag och stella blev förvånad att det var så många som var värsta "märkesnördarna"och det var en tjej som bytte täcke på sin ponny minst 10 grr::) :S Det var ochså väldigt hög konkurants men det är ju kul att det är så stort med hoppning längst i norr också. Det var faktiskt en kille som tävlade också:) Kul att se en kille i Norrland alla verkar ju på något konstigt sett bo i skåne:S<3
Vi sov över på ett forslunda gymnasium och när vi kom dit så var vi så trötta så vi gick o la osszzzzzzzzzz:)
Söndagen började med en L:C och där satsade jag verkligen och red för kung och fosterland:) Felfri och jag kom 2:A :):) Blev så glad:) Jag vann en gul grimma+ 70 kr+ Blå rosett:)
I sista klassen gick jag vidare till omhoppning och tyvärr så rev frallan en bom. Men jag är jättenöjd över helgen och det gick super för Stella också hon var väldigt nära en placering i sista klassen:)<3
Jätte kul helg och mysigt med helgtävling:)
Mamma var så snäll hon köpte en KINGSLANDTRÖJA till mig en röd! den var jätte fin!!:) Jag fick också ett par jacson supergrip tyglar i brun gummi och läder! En burk med eskadron häst godis köpte jag till Pherrari det var han värd<3<3<3<3 Nu satsar jag på KM på lördag:)!! TAGGA TAGGA TAGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)KRAM / AmandaHopp KINGSLAND TÄVLINGTRÖJACA:880 KR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3