lördag 2 oktober 2010

Uppdatering;)

Hejsan:) Jag har varit sjuk därför har jag inte bloggat på ett tag.
Men här kommer lite uppdateringar:

I onsdags var jag och red dressyr på ridskolan. Tränade skänkelvikning och mycket volter och gallopfattningar.
Pherrari var jätte duktig och han gick riktigt fint på slutet där.
I torsdags red jag i månljuset på stranden:) Det blir ju så mörkt fort nuförtiden;)
I går red jag på betet på ängen blir mycket uteritter nu men det är ju bara bra för hästen:D
I dag körde jag och mamma Kevin med vagnen efter vägen 6 km. Han pinnade på och var skit pigg som vanligt:)
Det är så kul att köra honom eftersom han har sån gas och är så lätt svängd;):D<3
På eftermiddagen red jag ner till fyren och galloperade på sandstranden. Jätte härlig ridtur:) Jag byggde även några hinder av plankor och hoppade dem på stranden:) Sedan så var Pherrari så himmla modig! Han är ju en riktig fegis när det gäller vatten och bada, men idag så vågade han gå i med en hov och doppa mulen i havet!!!:)OMG vilken modig liten polle jag har;)..Stolt! Föresten är det bara en vecka till swedbankcup! Mer om det berättar jag någon dag här i veckan!

Ha en riktig gött Lördagskväll...för det ska jag ha!<3:D
Kram / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3