tisdag 28 juni 2011

En rejäl diss!



Nu tänker jag dissa hööks, oftast är hööks helt kanon bra men dom har vissa svagheter. Jag säger bara varför? Varför härma märkes shabraken så in i NORDEN? Har ni ingen egen fantasi? Jag köper gärna shabrak på hööks men inte när dom ser ut som en kopia som schockemöhle! Då köper jag hellre shockemöhles egna.


                                                                                                                   
hööks egna "showmaster" 199:-
shockemöhles schabrak ca: 350:-


hööks egna "gold medal" ca: 349:-
lamicell platinum ca: 450:-

Bara några exempel hööks har också härmat Hv-polo. Uselt säger jag bara!
Sedan när jag är igång och dissar så vill jag bara säga att det är riktigt synd att dom bara har dom här snygga färgade sporrarna i stl dam och inte ponny! Jag tror ju faktiskt att det är mest ponnyryttare som rider med färgade sporrar, eller har jag fel? Hur tänker ni hööks?
snygga sporrar som endast kostar 149;-


I övrigt så är hööks en jättebra affär som jag gärna handlar på men inte när dom härmas som härmapor!
Bättring hööks! :D
/ AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3