fredag 3 juni 2011

here comes the sun

Även fast det ser lite grått o mulet ut just nu så lyser du upp min dag. Vet inte hur jag ska beskriva min kärlek till dig killen<3
tävlingen på näset. Det kan inte alltid gå toppen...jag avgick på egen begäran eftersom pherrari betedde sig konstigt. Man få se det som en erfarenhet. Jag och phrallan blickar framåt. Älskar honom oavsett hur han presterar, pherrari<3
och visst var vi snygga?
FÖRALLTID du o ja<3

here comes the sun and it's you

puss:)<3
 Nu åker jag bort med familjen i en vecka på semester så jag hoppas ni får ha en bra sommar! Det ska jag o frallisen ha:) Kommer inte blogga så hemskt mkt nu framöver. Jag vill vara ute och röra mig istället för att tråka bakpm datorn. Höres!<3
KRAM /AmandaHopp

1 kommentar:

  1. Åh, vilka fina bilder! Kan inte jag få fota er någon gång? (a)

    SV; Okej, det var endå ingen träning då hehe ;)

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3