onsdag 15 juni 2011

Gårdagen

Hejsan!
Nu är jag tillbaka och ska blogga igen!
Igår var jag med Pherrari på kliniken i sundsvall. Allting var mycket närvöst eftersom att vi skulle kolla upp om han var halt. Först gjorde de böj prov på Frallan och efter det fick jag longera honom i alla gångarter i det lilla ridhuset. Till sist tog de röntgen bilder på honom och då så visade veterinären hur det såg ut och så. Jag trodde verkligen att det var något fel på frallan eftersom jag inte ville få falska förhoppningar. När veterinären sa att han hade nästintill perfekta ben och att hon inte kunde se att han hade ont eller var halt så blev jag ur lycklig! Tack och lov tänkte jag bara. Det var ju inte länge sedan jag var där och pherrari behandlades, exaxt 1 år sedan. Jag är så glad för att jag inte missar den här tävlings sässongen. Jag är väldigt glad för frallans skull också. Jag är så tacksam. Nästa tävling för mig och pherrari är den 1 juli i Timrå. Sedan är det den efterlängtande hemma tävlingen...HÄSTIVALEN:) Det kommer bli väldigt roligt att träffa allihopa och jag tror att vi i U-sek skulle hitta på någon aktivitet då.

Kram och hoppas ni har en bra dag! / AmandaHopp

1 kommentar:

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3