måndag 11 juli 2011

bildbomb !!! Hästhoppningarna 9-10 juli :D

Jag fotade en hel del på de fina hopp-hästarna såklart!:D Här kommer bilderna som jag knäppt(alla förutom de 5-6  sista som min kompis, kirsten fotat:) och om ni undrar varför det blir ett mellanrum efter var 3, 4 bild så vet jag heller inte;) Det går iallfall inte att ta bort så det får ni leva med;)





























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Kommentera gärna om du vill ha en bild eller om du har nån åsikt!:):):) men visst var det fina ekipage? fast jag måste ju säga att vi ponny ryttare har snyggare outfits ändå!(och faktiskt så fick vi ponnyryttare bättre stilresultat i allmänhet:D Fast det kan ju vara så att domaren tyckte x-tra mkt om ponnys:)

2 kommentarer:

  1. Riktigt snygga bilder!
    Bara jag som tycker att malin borde ha
    haft ett rött schabrak till håret? ;)

    SvaraRadera
  2. Kan inte du skicka bilderna till min mejl?
    Vore jättekul!
    grassmonkey_@hotmail.com
    Ska funderar på det där med rött schabrak ;)

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3