fredag 1 juli 2011

Camilla träningen igår:)

Igår hade var det hoppträning och det var verkligen jätte varmt ute! Hästarna svetttades floder och jag fick syrebrist då och då;) Måste ha varit upåt 25 grad och kvavt! iallafall så hade Pherrari inte mindre energi för det;) Vi hoppade lite olika små banor med blandade hinder, kryss, kombinatior, och studs:) På slutet satte vi ihop alla hinder till en bana på 9 hinder med en höjd på 1 meter. Först kom vi in i studs-kombination i lite för hög fart så det blev en tvärnit framför hindret. Men jag tycker han var ur duktig som stannade och inte hoppade eftersom att vi hade krashat då. Vi började om på banan igen och då efter att jag bestämt mig att "det här klarar vi frallan!" Så flöt banan på perfekt!:) Jag är verkligen jättenöjd över honom och det känns bra att vi hoppade en bana på LA nivå eftersom jag ska debutera imorgon!:)  Det kommer gå bra, det känner jag på mig. I  LA nu ska jag bara tänka på felfritt och rida på känsla och lite GO:) Verkligen hjälpa pherrari fram till varje hinder och låta honom sköta jobbet ÖVER hindren.

Älskar dig frallan<3333333333333


Redo för tävling? JA!

AmandaHopp/ AmandaHopp

1 kommentar:

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3