fredag 15 juli 2011

överaskningen...

Jo det är så här att jag och min kompis emmy har funderat på att starta en blogg tillsammans:D Jag tror att det kommer bli mkt bättre då det blir roligare och mer intressant med två åsikter. Dessutom blir det en väldigt bred blogg då det kommer skrivas om hoppning och fältävlan;):D om det blir så så kommer jag då sluta skriva på den här bloggen;( Och förmodligen blir det blogg.se då;) Så nu går den stora frågan till dig, precis just du som läser detta just nu! Det är ju trots allt ni där bakom dator skärmen som är viktigast!



 Så vad tkr du? Ska jag och min kompis starta en blogg tsm om hoppning och så klart fältävlan eller gillar du inte denna förendring?

Kommentera JA om du vill att vi ska starta en blogg.

Kommentera NEJ om du vill att jag ska fortsätta som AmandaHopp;)

slänger in en söt bild på denna lilla kisse som ska bli en i familjen på måndag:
hur cute är inte denna bild när han kramar sin foster mamma kajsa:):)















kom gärna med namn förslag!




















är hos emmy nu ska gå och förhöra henne lite inför moppe kort-testet som ä på måndag, så hejdå och KRAM /AmandaHopp

4 kommentarer:

  1. döp katten till bertil eller per-uno!
    eller jan-alfred! :D

    SvaraRadera
  2. Hej hopp jag heter Jennifer och är 15 år gammal, jag undra om du skulle kunna hjälpa mig det är så att jag skulle vilja överaska några av mina kompisar som skaffat en blogg för ett tag sen och undrar om du skulle kunna ge dom en liten länk eller något ? Deras bloggnamn är crewaef.blogg.se/ många kramar jennifer :D

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3