måndag 11 juli 2011

rubrik

Hejsan! Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag har haft fullt upp och har inte haft nån motivation till att blogga. En del saker har hänt:

*jag har tävlat L:B och L:A i timrå

*jag har också tävlat L:C, L:B, LC, LB på hemma tävlingarna på Hästivalen:) Där jag tog en tredje placering i "fälldins stilhoppnings pris" :-) Pherrari var väldigt konstig under helgen både i timrå och hemmatävlingarna, jag fick verkligen kämpa för att komma runt banan. Han som alldrig brukar stanna! Ändå så red jag som alldrig förr och fick mina bästa stilhoppningspoäng någonsin:)

*Jag har funderat över varför Pherrari inte vill hoppa och har kommit fram till att han har tappat sitt själv förtroende! Så nu ska han få vila i en vecka och sedan ska jag träna hemma på låga banor och sedan gå ner ett snäpp i klasserna på nästa tävling som är den 30 juli i Vindeln:)

*jag har stått funktionär på hästivalen när det var hästhoppning, det var väldigt inspirerande att se alla fina hopphästarna som tävlade där under helgen:);):) Bra jobbat alla vi som var funktionärer, vi var gryma!:D

Vad som kommer att hända närmsta veckorna:
*Imorgon åker jag till Sundsvall och är hos emmy i 1 vecka, vilket kommer bli grymt kul! Eftersom det inte blir någon tävling för mig på näset så hänger jag med emmy och hjälper till lite. Sedan på måndag kväll följer emmy med mig upöp till Ö-vik och hon stannar här några dagar:)

* som sagt kommer jag att ta det lugnt med frallisen och träna upp hans själv förtroende! När han får tillbaka det får alla passa sig ute på tävlingsbanorna!

Det var nog allt det, ja:)

KRAM /AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3