torsdag 30 december 2010

Tillbaka i Ö-vik!

Hej hopp:)
Igår tog jag och emmy bussen från sundsvall hem till mig:)
Jätte kul i sundsvall vi tolkade med candy(loppan)<3 óch hade skojj i vinterkylan;)
Idag har jag och emmy tolkat med kevve och han var så söööt:) Vi satte pannluggen i en toffs med en blårosett<3
Liknade en liten cirkushäst:p 
I full gallop(sken) for vi bakom kevin och det var skit härligt:D Haha:)
Nu ska vi fota lite och sedan blire väl film eller nått;)

Kramizz/ AmandaHopp;)


När jag var i SUNDSVALL så passade vi på att hälsa på i hööks butiken!:) ( y)

Man kan helt enkelt inte gå in där utan att komma ut med en påse i handen...eller hur???:)

Det här köpte jag:


 

Hejdå;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3