torsdag 16 december 2010

Woohoo!

Idag blev jag glad när jag kom hem ifrån skolan och skulle rida ut;) Det var bara 0 grade ute!!! I vanliga fall har vi ungefär -15 varje dag....och det är inte så kul att rida då- hela jag blir en istapp;P
Men idag så red jag barbacka och använde grisslan-parkeringen som paddock, det funkade jättebra faktiskt.
Jag red mycket skänkelvikningar och serpentiner och han var på hugget:) Va mysigt det är nu med all snö och snart är det jullov- OMG! Då ska jag ta bussen till sundsvall för att hälsa på Emmy och tolka med Candy , längtar<3<3 sedan ska vi åka hem till mig och då tänkte vi tolka med snowracern efter lill kevve:)
Så imorgon ska jag till skolan men det är sista dagen vi har lektioner-Like it!
Sedan på måndag ska vi inte göra något speciellt...så det blir nice:)

BILDEN är ifrån i mars då jag och emmy<3 tolka söt. sötare, Candy;):D

Har'e soft! / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3