fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR!!:D

Hej o hopp:)
Jag vill bara säga gott nytt år och önska dig ett gott nytt år:)
Jag tycker alla borde tänka efter vad just du själv vill med ditt 2011...Det är väldigt bra med mål, speciellt när man är tävlingsryttare. Jag tror faktiskt att det är väldigt svårt att nå framgång om man inte har något mål och inte vet vad man vill. Tänk dig själv att inte veta vad du vill nå med dina tävlingsstarter....då är det nog svårt att vinna också. Eller är jag helt ute och cyklar?;) Jag själv ser 2011 som tävlingensår. För mig känns det som att iår kommer jag att sattsa på en högre nivå och jag kommer att verkligen tänka igenom allt innan en tävling.
Nu gäller det!:D Som ni hör då är jag väldigt taggad inför tävlingssäsongen:) Nästa tävling är i timrå den 19 februari! Så från och med imorgon kommer jag att börja träna pherraris kondition och smidighet ända fram tills den 19 feb alltså.....sedan får vi se vad resultatet blir och om en bra inställning och mycket träning verkligen kan
påverka ritten till det possetiva:) Sedan kan det alltid gå lite snett för alla ryttare även rolf göran bengtson häst kan vägra vet ni;) Men det är bara att blicka framåt och tänka posetivt.
När jag menar possetivt så menar jag inte: " gud vad lätt det här ska bli" Utan: "det är en svår bana, jag kommer får sattsa mer och vara koncentrerad men jag kommer att kämpa och göra mitt bästa!"

Så nu vill jag bara önska er en toppen kväll och en bra fortsättning på det nya året:)

En stor kram / AmandaHopp P.S  Saknar dig redan Emmy<3 Vi hade skit kul;D Kram<3:) D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3