lördag 12 mars 2011

Amanda Hopp Hissar och dissar!

Innan det är dags för mello så vill jag passsa på att hissa en super bra sak!
Så dagens hiss går till denna massage-borste som är super billig och fungerar bättre än de dyraste:)
29:- på hööks:) Jag köpte den igår och jag testade den ikväll på Frallan och Kevve:) Frallan älskade den verkligen!! Och då kan jag säga att han är kräsen..han slappnar alldrig av vif massage eller när jag använder andra borstar. Helt underbar är den iallfall och den är en bra sak att ha om hästen har varit duktig efter en stor prestation...:) Dessutom pluss för att den är anatomisk utformad och därmed lätt att greppa!
29:- och din häst kommer älska dig!:)

Kram / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3