torsdag 24 mars 2011

Pherrari 23 och 24 Mars

Hejsan:) Igår så var det hoppträning för camilla:) Tycker hon var en jättebra tränare och ska nog fortsätta för henne framöver:)  Pherrari var piggare än vanlig och hade mkt "gas" i sig:) Han tyckte övningen var jätte rolig:) Orkar inte skriva så mkt mer om träningen eftersom jag känner mig as trött just nu:SKänns iallafall helt perfekt i form tills nu på lördag! För då är det nämligen Tävling i Timrå REG/NAT L:B:) Säger bara: WOOHOOO!:)
Idag red skrittade jag honom i ca: 1 tim och 20 min var mysigt med snöflingorna som dalade ner ifrån skyn...Fast rätt som det var så spurtade Pherrari iväg i gallop och jag hade ju långa tyglar då så jag höll på att flyga av, av bara fartvinden :)haha:) Ja så är det att ha en ha

På foto rider min kompis, Kirsten Pherrari:) Vi hade lite roligt och klädde ut Pherrari till en sagohäst:) Mer bilder kommer inom kort.

"Du är så söt min kära galna ponny,
 Du är så söt min galna lilla häst"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3