måndag 21 mars 2011

Somedaysarespecial

Hey!
Sorry folks för dålig uppdatering! jag har nämligen inte haft tillgång till någon dator senaste dagarna.
Men nu är jag tillbaks och jag ville bara medela att jag fortfarande lever, tro'et eller ej!;)
I lördagskväll så anordnade vi i U-sek en kväll som ingår i projektet "Hästar före alkohol" och det var verkligen lyckat! Många var där också vilket var kul och vi åt tacos(muuums) och sedan delade vi upp oss i olika lag och körde apelsinsatfett som gick ut på att rulla en apelsin(i vårt falll en pytteliten mandarin...haha:)
runt en stol några meter bort och tillbaka. Det roliga med leken var att man bara fick använda huvudet till att rulla apelsinen framåt. Detta resulterade sig i att nästan alla klagade över att de hade ont i näsan eftersom de (och jag) slagit näsan i backen..haha:;) Om jag mins rätt så slog en tjej huvudet i kylskåpet som stod placerad sååå bra:) Vårat lag ägde iallfall!)hehe:) Sedan mumsade vi i oss semlor medans vi såg på lucia showen:) Flickorna på klitteholm+maskeradhoppningen var ju bara bäst! "Asssååååå shiiiiiiiiiiiiiit......."
Kvällen slutade i ett blodigt potatiskrig och att alla bröt hand med varandra:) japp det är flickorna på ÖOR det!:) Och jag måste ju få säga att kvällen var awesome och att vi borde göra sådant här oftare! Absolut!:)

KRAM / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3