söndag 27 mars 2011

Resultat ifrån Timrå Reg/Nat :D

Igår var jag ju och tävlade i Timrå:) Eftersom det inte var en reg/nat tävling så kunde jga alltså bara vara med på en klass idag men det var jätteroligt ändå! I L:B så kändes han SUPER pigg och nästintill gaaalen!:) Stegrade sig 5 gr innan jag skulle in på framhoppnigen...:) Men hela klassen gick super snabbt och rätt som det var så skulle jag in på banan! Så jag han bara hoppa fram på 1 hinder och 1 litet hinder;( Så jag var ju lagom stressad när jag kom in på banan. Men då tänkte jag bara: "Äsch det här kan Pherrari och jag! Nu kör vi!" Så det gick jättebra ändå och jag tog den snävaste svängen även fast jag inte skulle det:)När jag är inne på banan så vill jag verkligen ge järnet och det blir liksom roligare då speciellt när jag vet att Pherrari ställer upp så bra på alla hinder<3
Men oturligt nog så petade han ner muren som var sista hindret i omhoppningen...Kändes så sär lagom surt.
Men vadå man får ju se på det posetiva. Det hade kunnat gå åt skogen också eftersom att jag var alldelens stressad innan start och grät typ..:) Dessutom så var det 31 startande och jag hade kommit placerad om han inte rivit! Men nu är jag så revansch sugen att jag nästan inte kan vänta tills nästa tävling i Kungsnäs i april...Det kommer bli grymt kul med en två dagars tävling!
Föresten var det jättekul att träffa Amanda, Linn, Stella, Wilma och Emelie:) Rolig dag!<3


KRAM / AmandaHopp

1 kommentar:

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3