onsdag 4 maj 2011

Camilla träning 4 maj

Ikväll vare hoppträning för Camilla! Träningen var jättekul och skönt att känna sig säker igen! Först ville jag ta det ganska lugnt idag med tanke på omkullridningen förra tävlingen. Men det slutade med att jag hoppade en 90 cm bana! Träningen gick verkligen kanon idag och eftersom det var ute träning för första gången var det xtra härligt. det tyckte Pherrari också som var som en yrväder;) Eller som camilla sa: "Alltid vinden i öronen". haha toker<33
 Camillas tips till mig inför söndag då det är L:C / LB i härnösand var:
-Korta tyglar och hålla dem över drivet högt och ihop.
-Våga ta tag i honom och göra halvhalter.
-Bara köra på precis som idag och ha lika bra tempo!

Till sist måste jag bara säga att han helt jäkla otrolig min ponny. Tänk att krascha in i ett hinder och gå omkull och sedan nästa träning inte ens vara rädd? Pherrari hoppade varenda hinder och vägrade inte ens en gång. snacka om MODIG<3 Du är min diamant<3

KRAM / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3