måndag 23 maj 2011

Näset, LA

Hejsan! Jag har nyss kollat på starlistorna till helgens tävling på näset! Längtar så sjukt mkt!!!:D
Jag och Pherrari ska nämligen starta L:A för sässongen där och det verkar bli rejält med konkurans då klassen är ihopslagen för b-c och d-ponnysar. Men jag kommer ge gärnet och verkligen rida varje hinder! Känns jätte possitivt just nu och det ska bli roligt att få träffa lite övikare på banorna igen;) Var ju ensam i härnösand... Både Amanda och Hanna ska dit plus Linn <3 Sist men inte minns åste jag bara få säga att jag älskar NÄSET<3 Funderar på att gå i ide några dagar och sedan vakna upp på lördag morgon...Det är allt jag är fokuserad på just nu... Har'e gött!
Bild ifrån i sommras på Näsets ridläger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3