söndag 22 maj 2011

Sundsvall med gänget:D

Igår var det en grym dag måste jag bara säga!
Vi åkte väl härifrån ca.10.30 och kom hem efter 22.00 :D

Först åkte vi på equeen och gick där en stund, jättefin butik. Först ser den liten ut men när man kliver in genom dörren så blir man förvånad:D Dom har verkligen allt man behöver till tävling, träning och skötsel av hästen. Efter det åkte vi till Hööks och där fanns det en jätte cool disco-grimma som många köpte. Den i rosa-glitter var populärast så jag anar att många hästar i ö-vik går runt i hagen och glittrar lite extra just nu:D Efter det var det fritt att gå på birsta i några timmar. Jag gick med Rebecka, Henny, Victoria och sedan mötte vi upp med Alva och Frida :) Jag tror att vi hann besöka alla affärer(som var intressanta) i hela birsta-city:D Halv fem åt vi middag jag valde ris med vårrullar och sötsur sås. Fast de flesta var ganska hysteriska över donken eftersom det inte finns här i ö-vik:D Efter vi ätit oss mätta så gick vi på lite fler affärer och sedan var det tillslut dax för BIOOON!!! Vi såg pirates of the  Caribbien 4! Då och då hörde man någon skrika till och jag var nära på att få lite popcorn över mig stup i kvarten;) Filmen var skit bra och innhöll både spänning och komik! Värd att se absolute:)
På vägen hem i bilen hade jag, Rebecka, Henny och sedan Hanna lite karoke till 80'tals klassiker och hey baberiba:D Vi hittade nämligen en skiva i Johannas bil som det stod tjejkväll på:D haha gillart låtarna:)

Tack för en underbar dag hörni!!!:D<3 And thank god for hfa!

KRAM / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3