söndag 15 maj 2011

Tjärnterrängen 14 maj! :D

Tjenare! Igår bar det i väg med transporten till tjärnterrängen(ligger nära Hammarstrand) för att träna och testa på fältävlan! Det var grymt kul kan jag säga:) Den största överaskningen för mig var när Pherrari gick rätt ner i vattnet utan bli uppstressad eller vägra! Jag kunde gallopera i vattnet utan några problem!:D Han som alltid brukar vara så rädd för vatten?:) Det märktes att frallan tycket det var super härligt att gallopera på gröna, stora ängar o göra små glädjeskutt:) haha:) Jag tränade med Emmy och Sara och det var skitroligt att träffa dom! Speciellt sara som jag inte träffad på jätte länge<3 Alla ponnysar var så duktiga och det syndes att dom tyckte det var skoj!:) Det härligaste tyckte jag var att:
1. trappan(tre trappsteg som man galloperade uppför som i studs:) Super härlig känsla, pherrari verkligen lyfte på benen och det var bara att hålla sig kvar och driva;)
2.Gallopera genom vattnet:)
3. gallopera på gröna ängar och sedan hoppa ett perfekt språng över en trä-stock. Vilken känsla!.)

FÄLTÄVLAN<3 haha:)

Här kommer en liten film:



Bilder:





Jätterolig dag!

KRAM / AmandaHopp

1 kommentar:

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3