torsdag 24 februari 2011

I'm back on blogger

Förlåt mig för att ni inte har haft något att läsa de sista dagarna här på bloggen:) Men jag har haft fullt upp..precis som det ska va;):D Idag har vi äntligen klippt Pherrari hos veterinären och dom var tvungen att droga honom ...det säger lite om hans energi;) Det gick jätte bra iallfall att klippa honom och han blev som en helt ny häst efteråt:D hans nya färg på pälsen(den som finns kvar) är ljusgrå:) Det blev en halvklippning/jaktklippning.
På lördag kanske jag ska tävla i Umeå om det inte är snöstorm. Annars blir det såklart klubbhoppning på Söndag:)
Idag har jag också köpt ett par nya ridhandskar som jag ska ha på tävling! Marinblåa och skit sköna:) Tack mamma;)
Tittade på det här schabraket i hästshoppen idag:( Det är mkt snyggare i verkligheten:)
schabrak
Pherrari skulle vara gör snygg i det eftersom han nu är mer ljusgrå i pälsen.
299:- på royal hästsport här i ö-vik :D
229:- på emmisshoppen

Kramis<3 / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3