söndag 27 februari 2011

Resultat ifrån igår!:):):D

Igår jag tävlade jag och Pherrari årets första tävling!:) Så jag tänkte utvärdera den lite snabbt!


UMEÅ/HIPPO Lok/Reg
L:C= I den här klassen var mitt mål att rida felfritt eftersom det var första starten på året!
Hur det gick? Det gick kanon! Det måste jag ju säga han var 0:0 och jag red rytmiskt och lugnt. NÖJD:)<3


L:B=I den här klassen var mitt mål att jag skulle tävla på riktigt och rida snäva svängar;) Så jag var skit taggad och ville verkligen vinna!:)
Hur gick det? Super duper!:D Jag red Pherrari med mycket fart och det gjorde att han fick mer balans och hamnade inte i kors gallop! Jag kände mig väldigt självsäker och red bara på...tänkte inte så mkt:) Sedan i omhoppningen så red jag snäva svängar och fick en rikrigt bra tid:D Tyvärr så råkade Pherrari peta ner sista hindret i omhoppningen;( Men men det är sådant som händer! JAg är skit nöjd med mig själv och Pherrari.
Det känns som om vi gjort framsteg;) Han har desstom blivit piggare sedan vi klippte honom:D När domaren sa "varsågod och rid" så började han att stegra och ville vända och hålla på och det brukar vara ett tecken på att han är laddad till tusen:) Och det var han deffenetivt, båda han och jag;)
Så det känns som vi har en väldigt stor chans i timrå nästa helg! 

KRAM /AmandaHopp :)

3 kommentarer:

  1. härligt att höra att det gick så bra :)<3 och vi ses nästa helg!

    SvaraRadera
  2. Sv: hahah, det är supersnälla silver Sara som har fixat den =P<33

    SvaraRadera
  3. Sv: Jaa den är cool fast jag vill inte heller ha en sån, verkar ju väldigt komplicerad XD

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3