torsdag 10 februari 2011

Piaaaaträning!

På lördag-söndag är det pia träning:D Gud vad kul och lärorikt det kommer bli! Längtar! Jag har tänkt på de saker jag skulle träna på och detta ska jag komma ihåg på träningen:
- Knäna tätt intill sadeln över hindret.
-Trampa ner hälarna.
-Rida mer med sitsen.
-Mindre energisk och ta det lungt! Träningen är ju trots till för att man ska lära sig:)
- Krama tyglarna.
 -Vänta på hindret och avstämma med hästen 10 m innan och sedan handla efter det, om jag ska öka gallopen eller hålla igen honom lite.

Ha kul :D Det kommer  gå bra för mig och min duktiga polle<3 TÄNK POSETIVT! Inte skryta, det är en helt annan sak men tala posetivt om dig själv och tänkt glada tankar!:D Hjärnan kan inte skilja på tankar och verklighet;)

 
/AmandaHopp & Pherrari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3