onsdag 2 februari 2011

Inlägg

Hej nu är jag på skolan..vi har matte. Men eftersom vi får använda datorerna så kan jag inte låta bli att blogga lite medans..jag bara råka;);D

Tänkte berätta lite om hur mitt träningsupplägg ser ut närmast!
 Torsdag: Hoppning i Ridhus.
 Fredag:Vila
Lördag: Longera/rida
Söndag: Mamma rider ut på honom(jag är borta).
Måndag: Kanske dressyr i ridhus
Tisdag:Uteritt
 Onsdag: Hoppträning för Maggan i Ridhus.
Övrigt:
12-13 feb Pia månads-hoppträning
19 feb Timrå Stilhoppning

Åka själv och hoppträna 1 grr i veckan efter sista M-träningen och dressyr 1 grr i veckan, resten blir det att rida ut och en dag vila. Helgträning för Pia blir det varenda månad framöver.

hare gött

 /AmandaHopp & Pherrari 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3