måndag 18 april 2011

:)

:D
HFA kvällen:
Först hade vi ett SERIÖÖST träningspass med inriktining på ryttarens styrkor/svagheter.
 Sedan gjorde vi e massa samarbets övningar och det gick bra:D

 Efter det såg vi upp och sedan var alla lite rastlösa så vi sprang ner till ridhuset och byggde upp några hinder. Då körde vi höjdhopp och jag och amanda var ju värsta höjdhopparna;) 1,05 m STOLT^^.
Sedan såg vi ännu en till film och efter det var nog alla rätt döda;) Så vi gick o la oss och sedan vakna jag kl 8 på morgonen därpå:) Sedan låg jag och vänta på de andra som vakna drygt 2 timmar senare ;)
Lyckad träff iallafall:D (y)

Efter detta så kom mamma med pherrari och jag red dressyr i ridhuset. Mitt mål för ridpasset var att träna på öppna/sluta och skänkelvikningar. Han var mkt mjuk och rörlig och det är otroligt hur mkt en lektion för Camilla kan göra! Roligt var det iallafall att få gallopera av honom och få bort all den överskottenergin som han annars har.

Efter jag ridit kan jag säga att jag var ganska mör och trött:D

KRAM / AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3