lördag 23 april 2011

Kungsnäs nästa

Tjo alla:D
Fullt upp här hemma hos mig med förberedelser inför tävlingshelgen imorgon.
Tur att kusinen är här så att man får hjälp;)<3
Klockan halv 5 imorgon stiger jag upp och då lastar vi Pherrari och sedan drar det iväg till Sundsvallsrk/Kungsnäs;)
Först har jag badat honom och sedan har jag gått en lång promiss med honom;)
Imorgon gäller det då jäklar ska vi vinna klassen!!:D Pherrari är nog lika taggad som jag och det ska bli så sjukt kul att tävla två dagar och sova över! Sedan ska det bli kul att kolla in MSV B/A ekipagen och lära mig lite;) TAGGA TAGGA:D


KRAM / AmandaHopp

2 kommentarer:

  1. Hörde att det inte gick nå vidare bra!
    Vad hände? hur gick det?
    usch usch!!
    Hoppas ni mår bra<3

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3