fredag 15 april 2011

Träns- Me like

Lite olika tränstyper...allt finns på marietorps :)

























Bild nr.1 = Brunt lackträns som har en bred nosgrimma, älskar de vita detaljerna!
Bild nr.2= Svart lackträns.
Bild nr.3= Snyggaste pullartränset jag hittils sett! Bra kvalite verkar det som och tunnt fint läder.

Varför inte matcha med ett snajsigt pannband?















 VILKEN TYP AV TRÄNS ANVÄNDER DU???
Tycker du att swarowskipannband är snyggt eller helt åt skogen?

Själv använder jag achenträns på pherrari och det tkr jag är snyggt och deskret;) Men jag har även använt pullarträns vilket är sportigt och
snyggt. Just nu är jag lite nyfiken på en
remoont grimma..

KRAM / AmandaHopp
Kram / AmandaHopp

1 kommentar:

  1. Har ett Dyon träns med pullar till Armani, det är helt underbart :D <3
    Sen har jag ett remontträns till Mai och ett aachen träns till Armani som jag rider med hemma.
    Ja tycker inte att Swarowski är särskilt snyggt faktiskt :P

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3