torsdag 21 april 2011

Camilla träningen den 20 april

Tjo alla!
Igår var det hoppträningen med Stella, Amanda, Emelie och Lisa för Cammila:D Måste bara få säga: Vilket gäng vi är:D Alla är verkligen jätteduktiga<3

Detta gjorde vi:
Tränade på en massa omhoppningsvängar och hoppade en bana med mycket teknik, känsla, tempo och koncentrations övningar:)
Så här gick det: 
Pherrari hade ett otroligt "GO" i sig och var på hugget:) Allt flöt på idag och camilla tyckte att han var som en tiger på banan och att jag hade ett riktigt fight face! Ärligt talat kändes det som om vi kunde hoppa en msb lätt som en plätt! Snacka om hoppglad ponny(y).

Detta ska jag tänka på:
-Variera sitsen
-I snäva svängar ska jag hålla tyglarna högt och händerna tätt ihop.
-Träna och träna, övning ger färdighet:)
-Dressyr arbeten med inriktning lydnad.


Måste få säga att Pherrari är världens underbaraste<3 Han har verkligen ett hjärta av guld diamant! Han ställer alltid upp för mig och gör verkligen sitt bästa. Min pellefjomphäst<3


KRAM / AmandaHopp



1 kommentar:

  1. verkar som det går väldigt bra för er på träningar :D hoppas det blir så på tävlingarna också nu framöver!

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3