onsdag 26 januari 2011

Dag 12

Mina bästa minnen som har med hästar att göra:D Hmmmm VÄLDIGT svårt! Har oändligt med bra minnen... vet inte vart jag ska börja....men så klart dagen då pherrari kom hem till oss ifrån linköping-då vi köpte honom:D lycka<3 min pussgurka<3:D Innan jag hade Pherrari så red jag och tävlade en b-ponny i sundsvall som inte var min egen men jag red den typ 3grr i veckan i ryttarsattsningen:)Många bra minnen därifrån den tiden<3 Lärde mig otroligt mkt i ryttarsatsningen! på :Sedan såklart hela sommaren 2010 med Ridturer varje dag med Kirsten<3 Vi hade så grymt kul:D En dag red vi till gullvikshavsbad och red in på parkeringen där och köpte godis och dricka:) Kevin och Pherrari åt typ upp allt godis;P haha:)Alla stirrade på oss som red in i affären med hästarna nästan:D Sedan fick vi dessutom gallopera där på ur fina sandstranden:Dminnen:) Ett annat bästa minne är också från i sommras då Emmy (http://www.emmyaho.blogspot.com/) Var en hel vecka med sin söt ponny candy-loppan hos mig och vi red och badade med hästarna och galloperade på stranden...osv:D:D As härligt:D 2 nätter sov vi i stallet på höet:D
Sedan alla UNDERBARA ridläger på NÄSET(y)Om ni någonsin funderar på att åka på ridläger..åk dit!!Har vart där 3 grr och det är alltid as kul:) En kväll varje ridläger har vi spöknatt! Vi rider ut kl 3 på natten och har sedan spökhistorier på höloftet där det sägs att en gubbe har hängts sig;):D I november var jag och hälsade på Kirsten i Belgien och då fick jag följa med till hennes ridskola:D As fint verkligen...var som ett kungastall:D Sedan red jag också på en lektion där med henne för en kille som pratade danska! Fattade inte allt han sa men gick ju bra än då. Väldigt intressant att uppleva vad dom har för ridstil i belgien och så:D
Sedan slutligen alla tävlingar jag varit på och så klart dom grr jag blivit placerad-alltid kul:D Så klart alla hästar jag stött på under åren tack för att ni är världens underbaraste<3

Lång och rörigt inlägg det blev! :S Hoppas ni fattar ändå;) Kram på er!!:)/AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3