lördag 15 januari 2011

The smartest on earth:)

Oj oj oj!! Vet ni vad som hände mig idag?? Vi hade precis vart i stan och handlat...
När vi kom hem så var det första jag såg en nerriven hage med inga hästar i...:O
Sedan var alla lampor på gården nerrivna och soptunnan var omkullvällt och alla sopor var utrivna!
Det låg söndertuggade äpplen, mandariner och annat på vägen och parkeringen;O
Sedan såg jag Pherrari med kevin i täten travandes mot mig:)! Snacka om bushästar-och förmodligen väldigt smarta är de också;) Dom ville verkligen inn kan jag säga:) fast det var ju också -27:D
haha:) Shettisar är ju som dom är-överinteligenta:) Igår tillexmpel  så hade kevin rymt och stog på gödsselhögen och åt gammalt hö. Haha tok shettis;) han kunde inte komma därifrån heller eftersom att det var 1 m snö-han är 1 m i mankhöjd:):):) Iallafall löste han det med att rusa in genom högsta snöhögen-man riktigt såg hur han kämpade sig igenom och vevade med hovarna;)

Har ni vart med om något liknande, eller nått tokigt med hästar? Kommentera!:)<3

Kram/ AmandaHopp;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3