lördag 22 januari 2011

Dagens ridning:)

Tjo:)
På förmiddagen red jag ut Pherrari längs skommarhamnsvägen så det blev väl en 6 km med trav och skritt.
Red ner för brantbacken och tog en gallop upp:D Krävde inte så mkt av honom idag eftersom vi ska träna för Pia imorgon! Känns hur kul som helst verkligen att träna för henne igen, blir alltid så taggad efter dessa träningar. Jag lär mig otrologt mkt på bara en lektion(: Mamma filmar nog träningen och sedan tänkte jag lägga upp några videoklipp här på bloggen!

Kan inte vänta...Kram/AmandaHopp

1 kommentar:

  1. sv: Ahh (: Eftersom jag spelar fotboll 2 kvällar i veckan på vår/sommar/höst och har matcher och cuper som tar från 3-4 timmar till flera dagar så hinner jag ibland inte rida ;) Och på vintern är det så halt/kallt/snöigt/dåligt väder :(

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3