tisdag 4 januari 2011

Dagens ridning:)

I morse steg jag upp kl.9 och gav hästarna mat. Sedan red jag ut en sväng ca:20 min.
Efter det så red jag dressyr i 35 min på parkeringen. Red serpentiner och hörnplaceringar.
Gick jätte bra och han sökte sig neråt jättefint:)<3 Men han är väldigt galen i snö...så fort han fick chansen så drog han ner huvudet och ville smaka på snön;S Jag vet inte vad han vill men han liksom gräver med mulen i snön och slickar sig om mulen...sedan kan han stå flera minuter och stirra misstänksamt mot snön och lukta...weird;S
Men iallafall det är väl bara att aceptera att han är lite knäppig på vintern;);D<3
Sedan tänkte jag göra ett uppehåll med kategorin "veckans pryl" och istället börja med "hiss o diss".
Blogg tävlingen verkar det inte bli någonting av eftersom att det bara är en person som anmält sig...aja går väl bättre nästa gång;) Nu sitter jag och ska planera ridningen ca: 2 veckor framöver. Sedan ska jag väl också ta och beställa hem tävlingslicens för 2011:) Väldigt skönt med jullov måste jag ju säga:) Fast den 10 jan börjar skolan igen...då fyller jag också 15 år:) Jag längtar alltså till den 10 men ändå inte..Haha tokigt det kan bli;)

Kram/AmandaHopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3