onsdag 19 januari 2011

dressyrtävling 30/1

Nu har jag precis anmält mig till klubbtävlingen i dressyr^^ Mest på kul och så;)
Minns inte sist jag var med på en dressyr tävling-typ 1 år sedan...Mitt mål är att få bättre resultat än då:D
Längtar nu tills 19 februari så grymt mycket!Då är det hopptävling i Timrå och jag gissar på att typ alla kommer att vara där:D Så är det alltid på timråtävlingarna-hård konkurans men så kul med första tävlingen!!:DJag vet att jag tjatar mkt om att detta men det går inte att beskriva hur kul det är att tävla i hoppning:D<3Hahah:D Någon annan som håller med och som är lika galen som jag?;)
Kul föresten att det är redan två som vill va med i tävlingen:D
Kram på er alla!/AmandaHopp

1 kommentar:

  1. vad roligt med dressyrtävling :P Det ska bli så roligt att tävla jag längtar ihjäl mig :D & jag tror jag är lika tävlingsgalen som dig om inte värre! heheh, kram<3

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3