måndag 17 januari 2011

Dag 6

Min drömm:)
Det är att flytta utomlands efter gymnasiet kanskse till tyskland lr england för att jobba i ett bra hoppstall!:D
Helst med min kompis;) Det hade vart så himmla kul. Att få jobba hårt i stallet och att få rida och tävla andras hopphästar! Det är min absoluta drömm just nu...och min framtid och mål...vem vet vad som händer i framtiden??:D Det var mitt långsiktiga mål. Min drömm just nu är att det ska gå så bra som det bara kan med Pherrari på tävlingarna och att efter året slut kännas som att vi verkligen gjort framsteg;)
Det var nog det;)

Har du någon drömm?? Vad som helst! Det kan vara att du vill vinna OS imorgonon eller flyga över 3 m hinder...INGEN drömm är onödig och dum!:)
Kram/ AmandaHopp

1 kommentar:

  1. Jag har egentligen inegn dröm, för det känns som att drömmar är "overkliga och osannolika". Låter kanske lite fult men jag SKA bli bäst rankad av alla hoppryttare i världen. Så är det! :P <33

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3