onsdag 12 januari 2011

Dagarna på dagarna

Många som har bloggar har börjat med en "dag-lista" Och det kommer jag också göra;)

DAG 1: Berätta om din ponny- 3 bra egenskaper

DAG 2: Berätta om hur du började att rida

Dag 3: Min förebild

Dag 4:  Pherrari's vardags utrustning

Dag 5: Min dag

Dag 6: Min dröm

Dag 7: Något du inte visste om mig...

Dag 8: Tävlingsutrustning

Dag 9: Min favorit märke på utrustning!

Dag 10: Min dröm häst

Dag 11: Mina läskigaste minnen med hästar

Dag 12: Mina bästa hästminnen

Dag 13: 3 saker jag är stolt över

Dag 14: En bild som får mig att le

Dag 15: Mitt år 2010- en massa bilder och ett långt inlägg om hur året har varit!:D


Kram/ AmandaHopp;)Cool

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3