fredag 28 januari 2011

Dagens Ridning

Ikväll har jag varit med Pherrari och ridit dressyr i ridhuset. Jag han tyvärr bara rida i 30 min men det gick ju bra ändå;) Tränade inför tävling i övermorgon (dressyrklubbtäv.) Ojj ojj oj säger jag bara! Har inte hunnit träna på banan knappt, förutom idag då..men jag ska försöka att inte ha för stora krav på mig själv. Vilket inte är så lätt eftersom att jag är väldigt bestämd av mig och envis. Har jag bestämmt mig för något så blire så;) Nämen alltså jag får ta det som en bra erfarenhet och som en träning.  Lite orlog bara i gallopen han kändes verkligen knaklig i gallopen idag så jag får kolla om han känns lika konstig imorgon. Hoppas att det inte är något allvarlig..Aja det tror jag inte:D

Ha en bra fredag!! Ska heja på helena L i Let's dance nu:D hejja hejja!

/ AmandaHopp & Pherrari 

2 kommentarer:

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3