måndag 17 januari 2011

Undersökning-blogg

Jag vill att min blogg ska vara bäst, därför så frågar jag er några frågor:D Kommentera med siffran;)

1=Mer bilder skulle vara bra(fota själv).

2=Mer outfits

3=Mer bilder(vilka som helst)

4= Tävlingar borde finnas i bloggen!

5= Tycker inget ska förändras!

6= Mer nyheter inom hoppvärlden

7= Fakta om olika saker ska du skriva om:)

8= Frågestund-läsare får ställa frågor till mig.

9=Berätta mer om min ridning

10= Ännu fler inlägg per dag:)

11=Repotage, Tips eller dyl.

12=Mer om Utrustning och prylar

13= Egna förslag!!:D

Hoppas ni har en åsikt:)
Kram/ AmandaHopp

1 kommentar:

  1. hmm, lite svårt när din blogg redan är bra men som sagt den ska bli bäst!
    1 , 4 , 6
    hade svårt att välja... =D
    kram <3 kom ihåg att den redan är bra så ändra inte för mycket!

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar då blir det roligare att blogga!:D<3